Dansa din djävul, nu!

Har inte tid med någon kärlek, spelar ingen roll - för cash det är härligt spelar ingen roll om jag har tjänat dom ärligt. Bara jag, jag, jag, jag har en deal med min djävul ett bra avtal bara ta, ta, ta, inga samvetskval och jag är bra på mitt jobb, ingen strandad val.
Säg vad du vill om mitt liv - jag é döv och min tid den e dyr vad som helst inga medel jag skyr för å uppnå min dröm det é mot toppen jag stry.
Jag har en djävul på axeln så svår att bli av med, blir hög på makten försöker stanna upp men han ökar takten, om släpper nu - jag vet jag bli fuck'd sen.
Jag måste skaka loss - jag måste vakna upp för jag é fast i en manual ett sätt å va, jag é inte lycklig nu för jag mår aldrig bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0