alla hår

Blev nöjd med håren iallafall. Alla hår, haha på huvet, ögonfransarna och ögonbrynen. Jag bokstavilgen hatar att noppa ögonbrynen själv. Har inget tålamod allt och så gör det så in i helvete ont. Tar bort kanske tre hårstrån och sen orkar jag inte mer. Hahaha. Helt seriöst, hatar det. Men nu är dom fina : ) Det var Dorion på Salong Barock som gjorde allt, jätte trevlig tjej.

Nu sitter jag och dricer vaniljte och fryser massor. Fick nyss mail om att ett paket är påväg till mig, woho. Spännande. Tror det är två eller tre paket jag ska få i veckan. Skulle helst vilja ha dem redan nu. Fick mail om att Sax o Kam har vip kväll på fredag också. Ska nog gå dit och kika efter någon bra produkt så jag kan spara ut håret lite utan att se ska se ut som svinto framöver ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0