Helgen.


Hahaha, va fan hände här? de kan man ju fundera på ett tag. Fast de tänkter jag inte göra. Detta är iallafall ifrån fredagen då vi skulle vara med Jocke och Robert. Hade fanktiskt kul tills det inte blev så kul längre. Panikångest och annat tjaffs. Sånt händer.


Visar mitt rätta jag.. eller? ;-)


Hon ville också ha en hatt..


Här var jag bakis som ett jävla får. Sitter på Cathrines uteplats och myser med glitter.


Träffade på Andreas på memento på lördagen. Här bjöds det på champange och bartendern gav mig en captain morgan+cola villket jag älskar. Träffade även på Julia och Elina, hur kul som helst. Längesedan, saknat dom! Sen umgicks vi mest med ''öl-lars'' och hans vänner. Sjukt rolig kväll. Lars vänner bjöd oss på drinkar hela tiden. Dom har as galen, men trevliga. Träffade även Madde en sväng. När jag var hyffsat packad skulle jag promt på kebab city. Vad jag inte hade tänkt på är att de har massvis med lök i deras sallad så jag kastade lök överallt och åt med hela ansiketet. Sen åkte vi hem till Cathrine. Hahahaha, sjukt kul.


Happy Cathree!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0