Han hade den största näsa jag sätt i hela mitt liv..

Har inte orkat blogga som ni kanske har märkt. De känns som att det är det enda jag skriver nu för tiden.. att jag inte orkar blogga.

Snabb uppdate då..
Åkte till neröver i 5 dar med Jocke Michaela Caty,
Kom hem.. en dag senare kommer Jesper och Pål upp till Sundsvall som vi träffade där nere - så jag har fått sysselsatt den i 5(?) dagar då Jocke och Michaela har jobbat.
I torsdags tänkte jag och Caty dra ut och festa. Förfest hos Wallander, massa roligt. Efteråt träffades vi alla ( Jocke, Michaela, Jesper, Pål MFL..) på Memento. Fick reda på att Bobby från mammas pojkar var där. Hur kul som helst. Tror att han hade den största näsa jag sätt i hela mitt liv. Alla tjejer var som klistrade mot han. Villket jag faktiskt inte kan förstå. Jag, Caty och Jocke gjorde mest bara narr av han.. men de förstog han inte, villket var ännu roligare. Helt plötsligt ser jag Caty med han i baren. Dog innombord. Men de visade sig att han villle köpa drinkar till oss. TACK OCH HEJ!

I efterhand har jag sätt massa flickor på facebook och småbloggar osv. som skriver att han är så snygg osv så tar de bilder på han och dem tillsammans då de trycker upp deras bröst i hans ansikte lite. Fattar inte grejen. Jaja, dom verkade ju uppskatta det iallafall. Haha!

Neeeeeee, nu ska jag sluta störa mej på folk. Jag tog ju faktiskt emot en drink av snubben 8-) KNAS. Kan bara bero på att jag var en aning för full.

        HEYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0