..fortsätter nog imorgon..

Inge trött alls. Ligger bara och tänker. Rastlös som få samtidigt. Skulle kunna gå ut och gå och gå runt hela sundsvall men har ingen att gå med. Har ingen ipod heller för den delen. Och brorsans musik låter ju likadant hela tiden, plus att han aldrig byter musik. Så vad gör man. Istället ligger jag i sägen som numera inte står på sin vanliga plats. Har hållt på och grejat hela jävla dagen så det ser ut som ett helvete här. Tänkte bara...baara.. möblera om lite. Lite. Ja.. fan det gick ju åt helvete. Vart ju så trött av att ha hållt på hela dagen så jag struntade i det när jag kom halvvägs. Hehe. Forstätter nog imorgon om jag har tid. Nu ska jag dra på mig hörlurarna och slå på en film om jag hittar någon bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0