Är lite töntig..

Sitter här och är lite töntig.. eller tjejig. Har ansiktsmask på mig. Hehehee, de trode ni inte va? att jag var tjej alltså.. eller?      

Hade tänkt dricka massvis med öl ikväll och ha sjukt roligt.
Men pga vissa komplikationer.. eller vad man kan kalla de. HÖHÖ! så blev det ju inte så. Sitter hemma och surar istället. Eller nej, jag surar faktsikt inte. Är hyffsat trött endå. Mamma skulle iväg på affärn och köpa något gott till henne och pappa ikväll och frågade om jag skulle ha något. Gott&Blandat och en dr.pepper!!! Nähä, ingen dr.pepper till mig inte. Fick nöja mig med coca cola. Tror jag är den enda i hela världen som gillar dr.pepper ..och 21'an för den delen. Förstår inte vad folk har för fel på smaklökarna. Smak över huvudtaget. Jag är less på folk. MEN MEN!

Ska sluta klaga och slänga mej i sängen och slå på en rulle. HEYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0