Äntligen

Städar, donar och grejar. Satt precis upp de nya gardinera jag köpte i fredags. Men fick inte upp de nya väggbeslagen för att jag inte hittar nån jävla fitt skruvmejsel någonstans. Fan. Har hängt in de flesta av mina klänningar i en och samma garderob så jag ska hitta dem lättare när jag vill ha dem (Annars slutar det alltid med att jag har kläder över hela lägenheten, sen har man bråttom iväg. Sen är man lite på lyset när man kommer hem, dan efter orkar man inte titta på tv enns. Och när fan ska man ha tid att städa..?) Haha, så hoppar de funkar lite bättre nu..Har även hunnit med att baka, villken tjej! Nu ska jag hoppa in i duschen, äntligen.. Hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0