Usch för folk utan vett innanför pannbenet..

Invandring är inget jag har emot bara man sköter sig bra. Försöker lära sig det svenska språket, söker ett jobb och uppför sig som folk. Blir så trött på alla som kommer och förstör. Min farmor bor i Stöde. En liten stad. Eller en stad är det väll inte heller. Vet inte vad det heter, en liten liten liten liten ..förort? Haha. Men det är ute på landet där det finns en Ica butik, en frisör och.. inte så mycket mer. Hon bor iallafall i en lägenhet där och nu har dom flyttat dit en hel del hopplösa invandrare som inte har skött sig någonstans där det har bott tidigare och istället blivit flyttade till det lilla samhället Stöde där det bara bor små byfånar som aldrig har sätt en invandrare förut. Klart det framkallar rasism när det kommer ett stort gäng invandrare och förstör och sedan även snor deras grannes hund. Ja, dom snodde min farmors grannes hund medans hon var i tvättstugan. Hur sjukt är inte det? Min farmor har fått nog, jag tror mestadels att hon är rädd för dom. För man ska väll inte behöva fråga sin granne som bor längst upp om man får ställa sin cykel på deras balkong för att man är rädd att någon ska sno den när man själv bor längst ner? Usch.



Grejen är inte det att jag har något emot just invandrare för jag har en hel del vänner som inte är ifrån Sverige och det kan vara bland mina bästa vänner faktiskt. Men grejen är att deras bidrag faktiskt kommer från oss och jag är inte villig att betala för att tillexempel min farmor ska känna sig så hotad att hon måste säga upp sin lägenhet. 

 Nä, kan man inte sköta sig tycker jag att man ska få flytta tillbaka dit man kom ifårn.


Kommentarer
Postat av: elina

håller mä! Vet inte hur dom gör i andra länder, men här i sverige och stöde snor man inte hundar iallafall! Så alla invandrare

-YOU GO LEARN SWEDISH

-GET A JOB

-DONT snika av våra skattepengar

2010-04-16 @ 10:27:39
Postat av: Jessica THE MAN AHAHHEHEHUA

Jaaa, uuschaaa..!

2010-04-16 @ 20:40:49
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0