Tråkigt lov..

Skriver aldrig här längre. Men det beror på att jag inte har någon dator. Min är fullproppad med virus och jag har inte orkat flytta över alla miljontals bilder till en annan disk. Ni anar inte hur mycket bilder jag har i min dator alltså. Oändligt. Så fort jag fixat den så kommer den gå som ett spjut. Skönt, för en gång skull.

La mig i sängen förut för att vänta in att Supersugen skulle börja, men somnade på direkten och vaknade precis när den började. Men var tvungen att kliva upp så jag inte skulle somna om igen. Somnade även med en lermask i ansiktet. Låg där kanske två timmar, känns som att den har växt fast, stog och tvättade av den i säkert en kvart.

Är bortbjuden på fest hos Jocke och Michaela imorgon, trevligt trevligt. Typ det enda planerade under detta lov. Fy fan villket tråkigt lov det har varit. Fast för mig har det väll inte riktigt varit något lov. Är ju hemma hela tiden. Ska försöka börja i skolan igen efter lovet. Känner på mig att det inte kommer gå bra. Ska nog vänta tills jag har träffat min läkare igen och se vad hon säger. Måste endå ha ett läkarintyg av henne för att få tillbaka lite pengar av csn. Har varit utan pengar hur länge som helst. I fall som sånna saknar man sitt gammla jobb. Annars vet jag inte riktigt om jag gör det. Eller, jo.. lite.  

Föresten..
Imorgon fyller även Johanna 18 år
                          Grattis Grattis!!   :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0