Glutamin och slembollar i munnen.

Uscha vad äckligt det är att dricka glutamin, så fastnar det i halsen så får man ett host anfall och mitt i allt sprutar det snor också. Haha, as roligt när jag skulle ta ner burken från hyllan, så öppnade jag munnen för att kunna andas - och när jag minst anar det så rinner det in en stor klump slem in i munnen. HA. Förstår ni vad äckligt.

Ska gå ut och gå sedan när jag har vaknat till lite men det verkar blåsa som fan villket kanske inte är de bästa om man är sjuk. Mina ögon börjar göra ont så jag hoppas jag inte ska få ögoninflammation igen. Sist satt jag o skrek på ögonakut stället. Usch, två gånger har jag haft så ont i mina ögon (under ett år!!) och jag hoppas jag aldrig mer kommer få det. Nästan det värsta smärta jag har varit med om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0