Vinterjacka?

Förra året tänkte jag köpa en röd lång dunjacka men det blev aldrig av för att dom går ju åt så jävla fort dessa vinterjackor så jag fick gå runt med min fula bruna hela vintern. Så i år tänkte jag köpa en röd lång ifrån everest, grejen är bara den att jag ser ut som en fjällräven tönt i den. Den är verkligen hur stor som helst. Så jag har sätt en på vero moda som jag är sugen på. Dock är de ju vero moda, man vet ju hur kvaliten är. Ser jätte varm ut men i själva verket är den gjord av papper. Iallafall känndes de så med min förra vinter jacka jag köpte därifårn. Men ska kika på den en extra gång idag eller imorgon innan jag bestämmer mig. Jacka som jacka. Jag har väll aldrig brytt mig innan egentligen, men jag hatar att frysa.


Denna jacka ifrån only tycker jag är skit snygg. Dock en höst/vår jacka.
Kanske man ska köpa båda delarna? 
600 :- går den iallafall på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0