sova

Jag är ganska duktig på att sova alltså.

Gårdagen
-Sov till runt 9
-Klev upp och klädde på mig
-Vårdcentralen till 12 ungefär
-Smsade jobbet att jag var sjuk
-Sov till fyra nånting
-Pratade lite i telefon
-Sov vidare till 9-10 på kvällen
-Satt vid datorn till runt 1 någotting
-Sov vidare till 9-10 imorse

Idag
-Sätt på film med min sjuka far och försökte ätit soppa
-Suttit vid datorn för att fördriva tid


Vila återhämar kroppen duppelt så fort! Och det märks faktiskt, jag låter nästan normalt på rösten och jag kan nästan röra mig normalt nu. Ska följa med pappa och köpa tidningar på ica om ett tag. Så har jag något annat att fördriva tiden med.

Så jävla god hostmedecin att jag skulle kunna dricka den som godis, dock är de dyrt. Kan jang är ett naturläkemedel som lindrar vid förkylning och influensasymptom. Smakar även saltlakrits, hur gott som helst. Ni som är gravida bör inte ta in denna information och bli frestade, ni kan få missfall, och de vore väll tråkigt för er. Tur för mig att jag inte behöver få nå barn då! Mehehe.. (.. kanske man borde köpa? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0