Lite frågor

Var förvarar du dina pengar?
- konto och plånbok. Ibland kan man hitta massa penngar i jackfickor också, alltid lika kul

Vad ser du fram emot?
-  sthlm, nyår i vemdalen, utomlandsresa.

Vad är 15?
- en förvirrande ålder

Kollar du på O.C.?
- nej, har redan sätt alla avsnitt.

Hittar du på egna ord?
- haha, ja kan hända.

Är du en typiskt svartsjuk person?
- Absolut inte.

Vilken konsert ska du på härnäst?
- De får vi se, vill se marilyn mansson

Ska du jobba imorgon?
- Ja, de ska jag.

Vad borde du göra nu?
- Vara i skolan men istället ska jag ut och gå nu!

Har du något smeknamn?
- Nej det har jag faktiskt inte. Inte något som man säger hela tiden iallafall. Men de händer väll att någon kallar mig för något annat än jessica lite då och då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0