Frågor & Svar

Hur ser ditt liv ut om 10 år?
- Självklart vet jag inte det. Men i drömmarna har jag det perfekta jobbet och jag stortrivs. Min livsglöd är stor och jag har en camaro ss och en dö snygg rottis och känner ingen saknad efter något.

Har du någon tatuering? Hur många?
- Ja, jag har en på ryggen. En text. Den betyder mycket för mig och det kommer fler inom snar framtid. ( Skulle aldrig kunna tatuera in något på min kropp som jag tycker är fult och meningslöst )

Viktigast i din sminkväska?
- Jag vet inte, jag trivs inte med min hy som ofta har blämmor.. så kanske lätt foudation eller puder?

Vad betyder mest för dig?
- Familj släkt och vänner, absolut!

Favorit musik?
- Olika från dag till dag. Gillar det mesta men det som faller mig mest i smaken är nog hårdrock / hiphop - konstig blandning? mja kanske det! But that's me..

Favorit butik?
- Jag vet inte riktigt! Köper mycket budgetställerna på Gina tricot och H&M, men beställer ofta på olika internetsidor och blandar gärna med stilarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0