dad

Igår åkte jag ut till birsta med min far. Hjälpte han att hitta kavaj och skor.
Själv kom jag hem med två minnes kort - ett på 2GB och ett på 8GB + ett minnes kort.
Två par skor - arbetskor och vinterskor (Ja ni läste rätt..)
Köpte även en ny digitalkamera, på tiden. Liten röd och gullig är den. Dock blir bilderna brusiga, måste kolla upp det. Lämnade även tillbaka en tröja jag köpt i veckan som var för stor och köpte en massa cykel grejer till en gammal cykel som jag fixade under eftermiddagen.

Mot kvällen hämtade André upp mig, han jag och isaac skulle ner till stan och käka. Efteråt hyrde vi två filmer som vi såg hos isaac. Ena filmen var bara hemsk och jag blev arg och deprimerad, men filmen efter var stört skön så det gick ganska bra endå.. höhö.



              Ja, som ni ser. Jag lever men har forfarande ingen tillgång till internet. Känner inte att jag har bråttom med att få tillbaka det heller. Ganska skönt faktiskt!


Nu ska jag duscha och sedan dra mig iväg till skolan. Skolfoto idag. H u u a a ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0