Bageri och musik

Var på ett nytt fik idag. Eller bageri kan man nog mer kalla det. Hur bra som helst måste jag säga. Allt är handgjort ( inga maskiner, inte enns blandare och sådant ) Plus att priserna var rimmliga, villket jag sällan tycker att de är på fik nu för tiden. Riktigt bra måste jag säga. Minns inte vad stället heter med de ligger om hörnet vid stekhuset. Bagaren stod och pratade med oss ganska länge, hur trevlig som helst!


Sen gick vi en vända på stadshuset. Vi träffade på Mange myt och satt och surrade lite. Han provspelade inför oss och tycke att vi skulle komma på han releaseparty nästa fredag, och visst ska vi det! Trevligt trevligt.
På vägen hem kom jag på att jag hade min cykel i stan, men när jag gick dit så hade någon snott den. En aning less jag blev då? Någon har snott två cyklar för mig under loppet av två månader. Inte kul alls. Jag är inte menad att ha någonting ifred.

Kommentarer
Postat av: amanda

vi måste hitta på något någon dag :D

2009-10-03 @ 19:48:44
URL: http://amndpersson.blogg.se/
Postat av: jessica

Självklart! Saknar dig Amanda!

2009-10-04 @ 18:42:29
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0