Uttråkad
















Skulle ha varit på vårdcentralen halv elva imorse men trode att de var klockan elva så jag missade tiden jag fick (..för en och en halv vecka sedan). Så det sket sig ju totalt. Vet inte vad jag ska ta mig till med dessa problem alltså. Jag är ingen sån som sitter och tycker synd om mig själv heller därför jag inte har orken att sitta och prata om saker och ting heller, lyssnar heldre på andra och nöjer mig med att andra mår bra. Men de funkar inte alltid så i längden. Aja..

Tänkte dra mig ut till birsta idag och kika på ett objektiv till kameran. Om pappa hinner ska jag åka med han ut. Men måste läsa lite mer på internet om objektivet passar till min kamera. Står olika på alla sidor så jag vet inte hur jag ska få reda på det heller annat än att åka dit ut och fråga någon som är lite mer kunnig än jag själv. Har tappat grymt mycket genom att inte hållt igång med att fota i sommar. Har knappt rört kameran på hela sommaren så de är lite tråkigt. Har bara jobbat och på min lediga tid har jag umgåts med mina vänner så ofta jag kunde.

Just nu sitter jag och dricker kaffe och lyssnar på Johnny Cash. Ska ta en snabbdusch nu och sedan se vad som händer.  Ikväll är jag på Railway igen. Imorgonkväll spelar Perssons pack där. Kan bli kul att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0