Underkläder är alltid kul

Vissa tycker att det är skit tråkigt att köpa underkläder men jag tycker verkligen om att göra de. De är nog de jag köper mest på impuls också skulle jag tro. Köper och lägger på hög för att dom är roliga att köpa. Men men, de jag skulle ha köpt idag egentligen som jag hade sätt i birsta fanns inte inne i stan så de blev underkläder igen. Dock något användbart denna gång skulle jag tro, lindex brukar ha bra underkläder (..jämmfört med H&M osv). Och en foundation köpte jag, ska nog köpa en till imorgon och lägga på lager, bra pris var det ! :-)


 
Bilderna är klickbara.

Hahah, trosorna ser ut som riktigt stora mormor trosor men de är som ett par boxer typ, de är bara för att bhn är så liten som trosorna ser så stora ut. Ser ju hemskt ut. Äh, bara jag som är oproportionerlig - alla kan ju inte vara perfekta. Hö-hö ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0