one day off

De är söndag och jag är ledig, första gången på länge. Känns bra måste jag säga.

Igår spelade The kristet utseende på Railway saloon och dom var riktigt bra. Kommentar under soundchecken ''Men shit va bra?! TOA BAKOM SCEN! Då kan vi gå gå och bajsa om vi blir skitnödiga under spelning!!''. Annars kan jag väll inte säga annat än att deras låtar har fastnat i mitt huvud. Och de är faktiskt ganska så jobbigt. Sitta och tänka ¨fitta, hora!'' är nog inte så normalt om jag får säga det själv. Träffade även en tjej jag jobbar med på bim, hon var där med hennes pojkvän och vänner, ganska kul att se henne på annat sätt än jobbarkläder och så. Hehe. Nej men de var riktigt kul faktiskt.



Vaknade faktiskt runt klockan ett idag. Skönt skönt. Sitter just nu i myskläder, dricker kaffe och lyssnar på lite chamillionaire. Dö bra söndag med andra ord.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0