Enformigt

Jäkla enformig blogg de här.

En dag ser ut ungefär såhär..
Jag berättar att jag ska iväg och jobba, att jag måste skynda mig att duscha innan jag drar och dricka upp mitt kaffe.
På kvällen kommer de in ett nytt inlägg där de står bla..
Om att jag har precis kommit hem och att de gick bra att jobba, ska lägga mig och sova så fort jag sätt något program på tvn ungefär.
Men egentligen gick de inte så jätte bra de där med att jobba pga att jag har sån jävla smärta i ryggen och sova kan jag inte göra förren 3-4-6-7 tiden på natten/morgonen. Ogillar!



Så nu hade jag väll egnetligen tänkt skriva likadant ungefär.
Har gjort kaffe som jag tänkte ta att dricka sen hoppa in i duschen, får skjuts av fader ut till railway sedan. Skönt skönt !

Kommentarer
Postat av: maE

såg railway limmon igår :D:D:D as cool!! :o

2009-11-15 @ 11:44:22
URL: http://chillnanis.blogg.se/
Postat av: jessica

Mja den är lite anorlunda =D fett fräsh innuti osv med..

2009-11-15 @ 19:01:44
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0