Bada sig lite

Idag har jag jobbat med Alice. Skönt att jobba även om jag börjar bli ganska less på att aldrig vara ledig. Eller jo imorgon är jag ledig föresten! Skönt, verkligen. Dock är ingen annan ledig så jag får vara ledig i min ensamhet. Hehe. Föresten, haha. Har aldrig sätt sånna äkta skratt på länge alltså. Imorse skulle Alice och Peter berätta något för mig men ingen av dem kunde hålla sig för skatt och bara garvade rakt ut under lång tid. Sånt får mig att må bra. Liksom äkta skratt. Finns inget bättre.

Sen när jag kom hem åt jag lite lax och hemmagjord potatismot, jätte gott. Och mitt i maten kommer Leif och hälsar på. Alltid kul att träffa han. Leif är min gammla granne som nu har flyttat en bit ifrån stan så vi träffar han nästan aldrig nu för tiden. Jaja, tänkte spola upp badvatten nu jag och förmodligen bara ta det lungt ikväll. Kanske träffa Caty om det inte blir för sent.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0