x-ray

men hej och hallå där! ; )

Här sitter jag med min stora kärlek
x-ray, skulle gärna byta ut honom mot burn men jag håller masken än så länge. Höhö vad rolig jag är. Idag har jag inte gjort på mycket faktiskt. Tagit det lungt bara, låångt bad med en lååång dusch. Kikat på kyle xy med pappa och inte så mycket mer. Tänkte leka lite med min volumaster snart, och kanske äta lite.

Sen vet jag inte alls vad jag ska göra. Petra tyckte att jag skulle umgås med henne och Nelly. Får se hur det blir med den saken. Hon är och tränar nu så får jag väll prata med henne när hon kommer hem.  

De två senaste dagarna har det varit full rulle med Malin, Linnea, Kalle och Fredde. Just därför jag inte skrivit speciellt mycket.                          
                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0