Utmaning

''Så här när det fortfarande är grått ute och det känns som om det är väldigt långt kvar tills våren visar sig,kan det vara bra att påminna sig själv om allt fantaststiskt som vi har att se fram emot. Härmed utmanar jag DIG att skriva en lista med minst tio saker som du ser fram emot. Det kan vara något som händer nästa vecka, nästa månad eller kanske till sommaren. ''

* Att åka till Polen kanske till och med träffa  släktingar där.
* Träffa Malin igen en utav mina bästa vänner som har flyttat ett tag framöver.
* Sommar och sol  är dö-less på vintern just nu.
* Tills jag gått ut skolan (egen ekonomi!!!) Så jag kan flytta till eget bland annat.
* Att åka ner till sthlm och träffa kusinen åker så fort han fått ordning osv.
* Sommarlovet längtar verkligen!
* Att skaffa mig riktiga rutiner och hålla kvar vid dem
* Skaffa hund fast det lär jag väll inte göra förren jag flyttat.
* Att fylla år - 30 mars. (Köp en curtan t-shirt från bikbok så dör jag av glädje.)
* Jobba mmm fun fun! tur jag valde hotel&resturang!

Utmanad av: http://freerida.blogg.se/

Haha.. riktigt svårt att komma på tio olika punkter. Men det gick!  :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Bra jobbat!! Visst blir man lite inspirerad att kämpa mer i vardagen när man har så mycket fint att se fram emot!? :)

2009-03-12 @ 10:19:46
URL: http://freerida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0