tredje dagen på stan

Tredje om inte fjärde nej.. jag har varit på stan enda sen i måndags tror jag? oj..
Men idag ska jag iallafall på stan med mamma, har lovat henne det hela veckan nästan. Så kan inte säga att jag är less på att gå på stan nu ;) Har ett par grejer jag måste göra och köpa på stan endå så lika bra jag får det gjort. Sen i helgen vill jag inte ner på stan något mer alltså. För jag antar att det blir att man går där varje dag sen när skolan börjar igen, haha.

Men iallafall så tänkte jag fika något nu och slänga på mig kläderna. Ikväll verkar det bli full rulle igen. Ojoj. Men lördag och söndag ska jag inte stressa. Får se hur det blir med den saken. Och faktiskt så har en av mina bästa vänner flyttat iväg nu för ett tag framöver. Vet inte hur länge och kan inte prata med henne heller under tiden hon bor där. Sjukt synd tycker jag men det är bra gjort av henne endå.Tänker på dig hoppas du vet det.<3

Nej nu blire fika,  ciaaoo!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0