Tidsfördriv

Har nyss varit iväg och postat ett brev. Och ska väll se film snart antar jag. Men tro jag ska göra mat innan. Är dock inte hungrig nu så det får vänta ett tag. Här har jag ju ett tidsfördriv som jag hittade i Linneas blogg iallafall ;)



Är det ok med vita lögner?
Ärlighet varar ju som sagt längst..

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Ehm vet inte? Inge lets dance eller något sånt iallafall. Men Big brother skulle jag nog kunna vinna lätt ;) hähä

Hur många timmar sover du per natt?
Inte många alls, men blir väll lite fler på helgerna. Eller ja.. kanske inte.

Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på...
Jimmy, han skulle säkert börja grina. Jävla tränings freak. Tror inte han har ätit något gott på flera år..

Det här får mig att bli alldeles vansinnig...
Ganska mycket:p

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Nä. Adlrig varit så hittills iallafall och tror inte det någonsin kommer att bli så heller. Plus att vänner är kärlek det också =)

Vilket är viktigast hos din partner?
Men de är väll mycket.. Jag är kräsen.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
..haha?

Är du pinsam på fyllan?
Tror jag faktiskt inte.

När grät du senast?
-

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Skalla någon.. hahaha=D .. nej men, jag vet inte. Jo de vet jag nog.

Vilka personer beundrar du?
Dem som kunnat klättra från botten till toppen. Det är en lång bit. Folk som varit med om mycket men alltid klarat av att stå emot att bli likadana.

Vem har makten i ditt liv?
Ingen annan än jag får jag väll hoppas

Har du någon dold talang?
Tror inte det.. :p

Har du mobbat någon?
Inte enligt mig själv iallafall. :p haha nää men det har jag väll inte.

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Någonting jag gjorde när jag var medvetslös en gång. Heh..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

HHAHAHAHAHHAHAAHA "Jimmy, han skulle säkert börja grina. Jävla tränings freak. Tror inte han har ätit något gott på flera år.."

2009-03-13 @ 18:05:42
URL: http://lforsberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha ja helt säkert! jag skulle göra det med ett stort leende

2009-03-13 @ 19:14:34
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0