Thai och planer

Ikväll har jag ätit thaimat och skrattat i massor. Var nog övertrött. Kunde inte kolla på min bror utan att dö av garv. Tror han också dog lite. Han vill bara inte erkänna det, som den lilla fikus han är.  Eller så vare väll svamparna i maten.. Eller föresten, de var inga svampar i. Jag är nog såhär bara. Filmen, den såg vi aldrig. Varför? ..det vet jag inte.

NU: Äter nån sliskig kräm som smakar anus, varför vet jag inte.. är liksom inte hungrig. Funderar på att rensa datorn lite och installera the sims. As bra tidsfördriv ju. År sedan jag spelade det. Jag som var nörden.

Imorgon: Upp tidigt, göra mig klar och försöka få i mig något ätbart villket jag tvivlar på. Skynda vi iväg i fet stressen (förmodligen- som vanligt..) till Linnea..tror det blir så iallafall. Vi åker upp till landet ingenstans. - Sörnacksta. Där träffar vi Elina och vi alla drar iväg till Hassela. Där ska vi träffa våååran saknade skit unge Malin mah  majskolv bajskorv.

Japp! Där är mina planer så långt jag vet för helgen iallafall. Ska nog vara med Johanna på kvällen om inte det så lär det väll bli på Söndag får jag hoppas. Saknar dig din lilla skrutt! : )


Kommentarer
Postat av: malin

så kul att du kom!<3 Saknar ihjäl mig efter dig redan!!!

2009-03-16 @ 17:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0