Presenter


Klänning, ser jätte smal ut men den blir större när man tar på sig den efter som den är välldigt veckad.

Skinnjacka, hängde på samma galge.. haha så ni ser ju vad smal klänningen ser ut. Jackan är verkligen inte stor, de är en 34, ser ut som en jätte på bilden.  Mycket snyggare och skönare än jag hade förväntat mig. Finns att beställa här.


Sen har jag fått pengar+presentkort och lite andra nödvändigheter. Imorgon kommer de massa släktningar också. Kul :-)
Kusinen min ringde idag också precis när jag slutat, riktigt kul faktiskt efterosm man aldrig träffar han nu. Han skulle komma upp till påsk och efter det ska jag åka ner till han nån helg..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fina presenter! Snygga kläder är ju alltid kul att få :)

2009-03-30 @ 21:58:26
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/
Postat av: alexandra

snygggggggg :)

2009-03-30 @ 23:14:32
Postat av: Veronica

Tack! :D



jättesnygg skinnjacka! :)



Kram!!

2009-03-31 @ 12:38:49
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0