lister

Idag åkte jag upp till stugan med mamma och pappa. Där hjälpte jag pappa med att sätta upp lister i ny stugan. Blev massa fint! Sen dracks det många koppar kaffe och jag körde hem. Har lärt mig en sak idag. Att slappna av när jag kör, inte helt dock. Haha men första gångerna var jag tvungen att stanna efter halva vägen för jag var så spänd. Jag är rädd för långtadare och bussar, riktigt läskigt vill jag lova.

Innan vi åkte hem körde jag till farmor. Hon bjöd på fika och te. Hon är så söt min farmor, jag tycker om hon så mycket. ''-Prikadilli cirkus'' hahah.

Gamm charlie, kurrarn!


Och ikväll har jag varit med Petra, blev lite knas där men sen mys hos henne med godis och dricka tills vi mådde illa. + att jag la lite blekning i håret innan vi träffades. Går att leva med, och nej jag ska inte bli blond.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0