leggings


Bild: fahrmans mode

Kolla in benen! Hade sätt dem i affär tidigare men tyckte inte om dem så mycket då. Men när jag såg den här bilden tycker jag om dem jätte mycket. Och ja, sen jag såg bilden har jag såklart velat haft dem. Och gissa vad? jag glömde mitt bankomatkort idag. Och jag fick inte lägga undan dem(sista i min storlek). Skulle få låna pengar alexandra till imorgon, sen sa hon att jag fick dom av henne som en förskotts present eftersom jag fyller år på måndag. Visst är hon gullig. PUSS PÅ HENNE!

Och vet ni!  ..
Idag när vi var på stan då. Så gick E.M.D (gruppen)  framför oss. Så gick vi om dem och brydde oss inte speciellt mycket, men sen följde dem efter oss och börja prata och sjönga till oss, men dem fick dissen - blev sura och vände håll. Hahah ganska roligt tyckte vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0