inköp

Runt elva idag mötte jag upp Linnea också gick vi till ica och hämta ut mitt paket. Där i låg chanel plånboken som jag la upp förra veckan. Happpyy... Efter det gick vi till skolan tillsammans. Och efter skolan gick jag på stan med Alexandra. Köpa två navelpiercingar på ur&pen. Första gången jag hittade fina piercingar där.


Den med ödlan -98kr, fjärilen -149kr. Brabrabra pris!
Hoppas bara inte dom går sönder som alla piercingar gör för mig. Bara sånna vanliga och fula som håller.


Också träffade jag Pontus på stan också, haha och förvirrad som jag var (för jag hade tappat bort alexandra. Så när jag pratade med han så glömde jag direkt vad han hade sagt osv..) Haha jag tro jag frågade han tre gånger hur det var med han och att det var längesedan jag träffa honom. Jävla dåre jag är.

Men nu är jag hemma iallafall, sitter och lyssnar på kiss och ska snart käka. Kanske ska vara med Henry och Fredde ikväll. Måste verkligen göra något hela tiden, jag blir så sjukt rastlös fort. Fört fort.   Ääh, baibai!♥


Kommentarer
Postat av: alexandra

yris :D <3

2009-03-19 @ 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0