glad för det

Pallrade ju mig iväg till sjukgymnasten idag. Saaaaate va ont de gjorde. Trodde nästan att jag skulle dö där ett tag, gick inte att andas. Men de är väll inte så konstigt egnetligen. Stel som en kylskåp och jag var tydligen sne åt alla håll och kanter, hård som betong och knutar överallt. Inte konstigt att jag känner mig som en pensionär? Och nu går de knappt  inte att ligga i sängen, ser fram emot den här natten alltså - not. Känns ungefär som att jag är jätte solbränd över hela ryggen och ligger på små spelkulor.

Ganska bra födelsedag annars i övrigt. Min klass skämde ut mig i resturangen och började sjönga. Alexandra blockade vägen så att jag inte kunde smita därifrån. Pinsamt värre, dog en aning. Men dom är lite söta mina mongoklassisar endå.

+ att idag ringde min kusin under dan. Verkligen kul att prata med han efter så lång tid. Var väll tre månader sedan vi träffades sist. Om två veckor kommer han upp hit och hälsa på. Och efter det ska jag fan i mig ta mig ner till han och hälsa på han jag också. Skulle vara så sjukt kul.
Malin ringde mig också, åh vad jag saknar henne. Skönt att höra hennes röst, hennes skratt. Jävla unge. Dig ska jag också hälsa på hade jag tänkt.


Bild: av mig i Hannas stuga i sommras.


Nu blire väll lite tv och sen försöka sova. Lång dag imorgon med. Servering, stan, hem och städa lite, kommer massa gäster på fika.   Så nattinatti på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0