ett stort: VILL HA


Måste kolla imorgon om dem har skickat iväg beställningen
till min present eller om jag kan lägga på den här i beställningen, sjukt snygg va?
Bara 400 kronor, ellos! ellos! ellos!


Föresten så har jag haft det riktigt kul ikväll med gammlingarna. Carina är alltid så pratglad när hon är full också. Haha. Blev sånt där syskontjaffs mellan Hans och morfar ett tag, om motorer. Nej inte 14 år jag lovar, utan 70! Han blev iallafall jätte glad för presenten som vägre ton. Den bar jag ner till källarn också, inte alls bra för min rygg. . . . känner jag redan nu.

Men nu blir det sova iallafall, skola imorgon. Tänkte gå på gympan även om jag inte kan vara med pga ryggen. Men natti på er!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Snygg! :D De hade en liknande på Gina också! :)



Hoppas du haft en bra kväll! Kram

2009-03-28 @ 23:07:51
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0