Dagens


Inte så seriös bild kanske, men hur ofta är jag seriös på en skala..?

Humör: Ganska glad
Känsla: ..?
Fundering: att den här listan var nog lite konstig..
Väder: solsolsol!!  dock massor med snö, fram med riktig vår nu!
Mat: kaffe & cola
Bok:  jag + bok? huh..
Låt: eh eh - lady gaga
TV: tv och tv, ser genom internet men snart - gossip girl!
Bästa: träffa hanna en sväng, villket jag gör sällan nu så det var bra.
Sämsta: små kallt. brr..
Lyckliga stund: tro det eller ej men det kan vara kul att ha lektion med martin faktiskt. Ha ha :-)
Klädsel: stentvättade blå stuprörs jeans + svart lång top lite transparent + svart jacka + svarta skor + kedjehalsband.
Frisyr: utsläppt, lite snebena sisådär. Inget speciellt.
Shopping: trosa, haha.
Puss & Kram: ingen faktiskt :-(
Löfte: skulle kirra maten idag. Men de är jag ju bra på ;-)
Saknad: Maluttprutt såklart


Kommentarer
Postat av: Ellen

Fin header (Y)

2009-03-24 @ 19:58:04
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0