både bra och dåligt

Sjukt

(STORT)+ för idag är att mina objektiv funkar gaalant! provade spegelobjektivet ifrån wedins (väsk affärn) idag och siktade mot handelsbaken. Haha kunde ta på klockan som var högt upp på väggen och det blev endå hyffsad bild.

- för idag är väll att jag inte ätit riktigt och har varit trött hela dagen, sov hela eftermiddagen också så nu har jag ont i huvet. Och jag är sjukt cola sugen och saknar Malin. Kom faktiskt att tänka på henne idag... när jag såg en .... ljuskopp. ( Den var faktiskt rosa med gula prickar och lite blått och glitter
och så stog det peace på den med ett peace märke på,  kanske inte så konstigt då..?)
Haha, va ska jag säga. Jag saknar dig skit unge.

 Tänkte ringa dig nu så hej då  : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0