äntligen

Vad säger man? äntligen helg såklart!

Kom nästan nyss hem. Har varit och lunchat med mor.
Mysigt. Sen blev det stan en sväng också, köpte dock inget men hade inte tänkt göra det heller. Både JC och FANNY har ju gått i konkurs i stan, och det var värsta flocken utanför JC när vi gick förbi där. Hur orkar man? Jag var in dit en sväng igår för Olle ville kika lite på rean, så sjukt mycket folk och bara massa fula kläder. Och idag var jag in på FANNY en sväng för att mamma skulle väll kolla på en väska eller vad det var. Det var liksom 30% där inne och folk var som gaaalna! Knuffades och sprang och pratade med sig själva, hel siick. Haha. Kan man verkligen vara i så galen i rea?

Träffade Marcus också. Sjukt kul att träffa han, haha jäkla pratkvarn. Jag själv som nästan aldrig har något att säga. Nej men riktigt kul att träffa han iallafall, synd att man inte träffar Therese något. Vi som var med varandra hela tiden nästan förut. De var tider det, Sjukt kul vi hade. Jävlades med allt och alla, hemma kvällar med mycket film eller långa promenader med massa bus. Barnet, haha..! Nej men satan va kul vi hade tillsammans allihop förut. Och dom har precis flyttat också, måste dit och hälsa på dem någonting. Inte varit där på tusen år känns det som, och visst.. Det var verkligen inte igår om man säger så.

Nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem så ska jag köpa ett fimärke och posta ett brev. Sen ska vi se på Valkyira. Hoppas att den är bra.
 
Någon som har sätt den?

Kommentarer
Postat av: amanda

den suger!!!!!!!!

Jaag tycker den ar otroligt dalig!!!!

2009-03-14 @ 02:42:28
URL: http://amndprsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0