de går bra nu

Kom faktiskt i tid idag, det kändes bra. Något som kändes mindre bra var att vi skulle städa hela metoden och vi var bara tre pers där. Fast skönt endå utan massa skärande röster  som skaver som en finne i röven. Toppen. Vi blev klara fort eftersom vi jobbade så efektift.

Caty slutade lite innan mig så jag gick och mötte upp hon utanför skolan så fick hon följa med in ett tag tills jag skulle bli klar. Efter det gick vi tillsammans hem till henne och gjorde lunch. Den jävlen gödar upp mig : |
fiskpinnar, pommes, sås, juice, cheesecake, jävla muffins, chips och och och och latte från typ 11 - 5 ! ''Helvette...'' Haha ;-)
Så har vi sätt på film idag också, Djävulen bär prada såg vi. Har sätt den tidigare och ja, den är väll bra.



Så som det ser ut just nu så ska jag möta upp henne igen så ska vi gå till Kricke sedan, men man vet ju aldrig hur det slutar. Höhö..


Kommentarer
Postat av: Malin

SNART SES VIIII! <3 Bra att hon gödar upp dig din jävla pinne.

2009-06-08 @ 23:15:27
URL: http://malinee.devote.se
Postat av: Caty

Maten var lagad med kärlek, det som gjorde den så god! :D Jag blir hungrig när jag läser detta inlägg... i hemlighet

2009-06-10 @ 16:08:56
Postat av: Jessica

hahah, lagad med kärlek.. i hemlighet!

2009-06-13 @ 13:40:42
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0