work work work

Yees..  Kom nyss hem. Satan i gatan vad varmt det är ute. Men skönt, dock inte så skönt med en svart långkofta som det förmodligen är 99% akryl i. Inte heller så skönt med 12 cm klackar när man har ont i fötterna efter att ha stått i köket hela dagen. En sak som var riktigt skönt var att jag fick sluta tidigare, igår slutade kocken tidigare så idag gjorde vi tvärt om.

Vill hitta på något men vet fan inte vad jag ska göra. Pengarna på mobilen är slut så jag kan inte ringa någon, och alla lär ju jobba eller vara ute och bada ( det skulle iallafall jag göra om jag inte jobbade ! ). Jaja, jag får se vad jag hittar på. Man kan ju inte sitta här hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0