tankar mitt i natten

Ibland tänker jag nog för mycket, fööör föööör mycket. Ni vet låten knock you down med keri hilson och grabbarna? När Ne-yo sjönger ''I think I'm gonna kick it wit my girl today''?, så stör jag mig så otroligt på vad han säger. Översätt det på svenska, det går verkligen inte! '' Ska nog kicka det med flickvännen ikväll '', VA?! Va säger han egnetligen? Dra ut och .. kicka det ..? med en .. tjej? en flickväns typ är inte ute och kickar det, och man kan inte enns kicka det? Vadå kicka det? Jag blir så irriterad på det att jag blir nästan arg på riktigt.

Föresten, en till grej. Igår på stan så såg jag att Caty var vääälldigt brun när vi stog i provhytten och provade klänningar och allt va det var. Så står hon där i en turkos tunika och ur min kommer orden '' Du ser fan bajsbrun ut i dendär! ''. Va ? Vadå bajsbrun? Får man säga så? Kan man säga så? Läs det igen!  Du ser bajsbrun ut! Är de snällt? Är det dumt? Eller är det bara äckligt? Jag menar, jag tänkte inte på vad jag sa. Men fyfan de lät bara knäppt. Okej om man råkar säga '' Du är skit brun ju! '' Men .. hallådär... bajsbrun?

Man säger ganska konstiga saker ibland. Och sen här, på bloggen. Jag ska jämt skriva så prydligt ibland så det blir bara konstigt. Jag tycker iallafall att jag skriver överdrivet. Men de är bara för att ni inte ska bli rädda när jag svär så mycket. Jag fattar inte enns vart alla svordommar ifårn. Jag blir nästan rädd för mig själv när jag skriver sånt där. Visst det finns dom som är värre men det klarar jag faktiskt inte av att läsa, hatar ret ut sagt sånna ord som.. ja jag kan inte enns komma på något nu men jaaa. Ordentliga ord. I det egentliga livet svär  jag nog i varannan mening och säger helvete minst 10 gånger om dagen. Jag har slut på ord och vet inte om jag ska klaga nå mer, jag vet inte enns vad jag klagar på. Allt förmodligen? Egentligen bör jag sova, ska ju jobba imorgon. ska upp om fyra timmar eller något. Måste nog vika av nu och lägga mig lite lätt.

    H e j    d å ! !


Kommentarer
Postat av: Caty

Jag är bajsbrun :( Och vill påpeka att vi säger nog helvette 100 gånger om dan om inte mer, speciellt när vi är med varann >_< Helvette! inte bra

2009-07-23 @ 20:02:41
Postat av: Jessica

Ja, minst! Bara bajs överallt!

2009-07-23 @ 21:49:06
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0