möte

Idag har varit så bra. Riktigt bra. Egentligen inte hänt något. Men det har varit så bra endå. För hittils har jag inte hunnit med att deppa. För inatt sov jag hos Caty, sov helt okej faktiskt. Tog ett tag att somna men när jag väl somnade så gick det. Drömde dock en ganska kosntig sak. En kolsvart korp flög rakt in i en tegelvägg och stendog direkt. Och just nu vet nog bara jag vad den betyder för mig. Men utöver det har jag bara varit med Caty lite under dagen innan jag cyklade iväg på jobbet.


Caty och Eddie igår innan vi fixade middag.

Fick stänga igen en timme tidigare på jobbet för det skulle vara möte. Mötet gick bra för min del vad jag förstog. Många för och nackdelar vi fick höra men jag ser det bara posetivt, mycket viktig information också. Så det var väll bra. Har fått höra tre roliga nyheter idag så det kan väll vara det som har gjort mig så glad idag. Plus att min chef ringde och berömde mig när jag hade kommit hem. Det är ju alltid kul. Jag gillar dem på mitt jobb, alla är så sjukt olika men endå så bra combo liksom. Haha. Ingen är lik den andra men endå blir det så bra. Eller ja, jag och kocken är nog ganska lika. Vi äter sällan när vi behöver det,och annars tycker vi om samma mat, vi dricker helst kaffe hela tiden, vi båda gillar hårdrock och tar  powernaps lite för ofta. 


Min utsikt om dagarna, haha.

Well I guess it ain't easy doing nothing at all, oh yeah
But hey girl, free rides just don't come along every day! ! !   h a  h a  h a


Så inatt hoppas jag verkligen att jag får sova och inte får mina fin fina ångest atacker och blir vaken hela natten. Det är inte så kul ibland kan jag säga er. Men nu tänkte jag borsta tänderna och sen kika lite på tv.  X X 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0