Just idag så vet jag inte

Jag önskar jag kunde titta dig i ögonen, medans mina bara fylls med vatten som rinner ner som tårar längs min kind. Jag önskar du var här nu, precis som förut. Vi har gråtit och vi har skrattat, jag som alltid varit tusen äpplen mindre  har hållt om dig och sagt att det ska bli bra, det vet du. Idag tvivlar jag, idag vet jag inte vad jag kan göra förutom att avstå. Jag hoppas jag är förlåten för allt jag har gjort. Och jag hoppas att jag ska kunna förlåta dig med, men inte idag.

Kommer du ihåg vad du va, kommer du ihåg vad du sa, när du mådde bra?



Jag ger dig en chans, lägger du ner så kommer jag alltid att finnas kvar här.
           M e n   i d a g   v e t   j a g   i n t e

Kommentarer
Postat av: Caty

Jag vill att du ska veta, om du behöver nån att prata med eller vad som helst så kan du ringa till mej, det spelar ingen roll vad klockan är, om den är 3 på natten eller 6 på morgonen eller mitt på dagen.

2009-07-27 @ 12:19:53
Postat av: Jessica

*Tack, det betyder verkligen! (`v´)*

2009-07-27 @ 12:24:35
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0