har inte tid

Har faktiskt inte haft tid att skriva något. Jobbar hela dagarna och är dötrött när jag kommer hem, eller så hittar jag på något så fort jag kommer hem så jag hinner liksom inte skriva bara.

I fredags var jag på gatufesten med massa folk, grillning osv hos André innan med några av världens bästa människor. Underbart.     Bilder kommer!

Lördag - Söndag var jag i Fränsta
för att bla inte frestas av att gå på gatufesten och för att koppla av medans jag var ledig. I min mormor och morfars stuga alltså. Och visst fick jag koppla av. Vi grillade på lördagskvällen och såg på supernatural innan jag la mig. På  söndags morgon vaknade jag upp i ett kokhett litet rum, öppnade fönstet och så låg jag och vilade lite. Gick ut barfota i gräset och åt jordgubbar. Satt i skuggan och såg på mer Supernatural .. osv osv.

Söndags kvällen - Kom hem vid sju kanske. Halv åtta gick jag och Caty till Gonzalos och åt pizza. Robban och André kom även dit. Därifrån tog vi taxi till stan ( fråga mig inte varför ? ? lata jävlar ! ) Där vi satt på bite line ett tag tills Marre kom. Då hyrde vi film och tog taxi till Robban - där vi såg filmen då. Helt okej film faktiskt. Eller ja, den var väll helkass egentligen men ganska rolig emellanåt.



Och idag har jag väll bara jobbat häcken av mig. Efteråt tänkte jag gå raka vägen till bussen men jag orkade verkligen inte.
Var så sjukt trött. Så jag gick runt och kollade lite på stan. Köpte en bikini på H&M - Kan visa den imorgon! Sen tänkte jag hämta ut pengar men alla bankomater var stängda, hittade tillslut en. Då köpte jag godis för jag hade sånt jävla sockersug. Sen gick jag och solade - faktiskt ligg solarium! ! Tro det eller ej. Jag la mig där, stel som en pinne och trode verkligen att jag skulle dö, men då, dåååååå .. kommer nog världens bästa låt på radion och jag blev lugn. One - U2 ft. Mary J Blige.   Så jävla bra den låten är. Då kunde jag koppla av vill jag lova. Och lite färg fick jag faktiskt.

Nä det här blev på tok för långt, nu måste jag sova. Ska hitta duscha imorgonbitti också, hua.  G o d n a t t !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0