för lite sömn

Inatt sov jag bara en och en halv timma. Låg och hade ångest hela natten. Villket jag egentligen inte ska behöva ha. Min kropp spökar. Det gör min tv också. Svor på att jag skulle ta livet av mig om min kropp inte spökade. Men det hoppas jag att den gör. Jag vill inte dö nu, det gör jag hellre på vintern, de är en tråkig tid, så det går lika bra.

Idag gick låten jag vill dö idag med två blåbär runt i mitt huvud hela långa dagen. Jag kände lyckan innom mig själv. Nu ljög jag.


Jag sover, och vaknar o ser ingenting jag saknar.
Jag ser mej själv i spegeln sen ser jag dej på teven,
du e ful ja e ful hela världen den är jätte ful.
Dad guys, nice guys för mig är det mesta bajs,
jag har funderat ingenting har fungerat
men det var det jag visste, för jag ser ju vad som sker ju
o jag sätter mej ner o ler ju, vem fan e ja? fan e du? e det bra?

Jag vill helst inte vara nån om jag kan, för idag vill jag packa väskan för gott o lämnat kvar allting som jag fått. För ska det va på det här viset vill jag dra till paradiset, så jag dopar lite bomull o alkohål som jag stoppar upp i mit arselhål, men det bara bränner o det bedövar ingenting som jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0