efter jobbet

Efter jobbet idag kom Caty ner på stan och mötte upp mig. Vart en sväng på donken där också.  Iallafall, bilderna nedan är sedan vi.. drygade oss.. lite.. i  provrummet på Gina Tricot kanske.. . . lite ..rå..  Hehe, iallafall så köpte jag en vit klänning där med guldiga knappar längs hela ena sidan, söt tyckte jag. Dock är inte jag så himmla söt på bilderna. Sliten tjej till tusen.

Efter stan så gick vi hem till Caty där vi tog ut hundarna och gick lite överallt i nacksta. Han är så söt hennes rottis, jag vill bara ha han hela tiden. Ska nog kidnappa honom i smyg. Jag smider elaka planer. ;-)
Sen blev det film hos mig. Vi såg Baksmällan. Helt okej film faktiskt. Rolig ibland men inte så rolig som alla säger att den är.




Nu ska jag lägga mig tänkte jag. Jobbar eftermiddag/kväll imorgon. Så det är ju skönt. Kanske visar klänningen imorgon om jag orkar. Hehe.    N a t t i ! !

Kommentarer
Postat av: Caty

Sluta smid onda planer människa. Nu ska jag ringa och väcka dej.. för nu kan man inte sova längre.

2009-07-22 @ 12:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0