today

Har haft ganska fullt upp. Igår var det skola - metodkök. Stan en sväng med Alexandra. Sen iväg till nackstaskolan med kricke och thomas. Där träffade jag Malin, vi trre drog iväg och käka på sibylla och efter det följde jag med Malin på möte. Sen var vi alla med varandra igen.

Idag hade jag bara en lektion och började efter 13 något.  Skulle egentligen följt med Malin på ett till möte men det blev inte så. Så efter skolan hämtade Thomas filip och kricke upp mig så var vi lite överallt, somnade även i bilen från skolan. Ganska död alltså. Sen köpte jag massa cheddar popcorn och vi såg film. Den var brabrabra.. ganska rolig =)
Rekomenderar den, en typisk hemma kväll film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0