today

Skola idag, skulle haft servering egentligen men blev så att jag och Sanna tog disken idag. Skönt faktiskt. Ganska kul också... när man var två. Kanske borde bli diskare? villken framtid.

Efter skolan gick jag till café piccolo där min efterlängtade Malin och hennes mamma satt och åt. Vi yrade runt på stan ett tag sen var vi hem till dom. Vi såg Madagaskar två. host.. såg..ju dock inte så mycket.. Somande till lite då och då. Ganska mycket också. Efter filmen fick vi skjuts bort för jag skulle äta sedan träffade vi lite folk. Faktiskt ganska kul. Också fick jag någont jag länktat efter hela dagen.. guuuuuuud så gott.

Kom hem runt tio nånting och sedan dess har jag bara tagit det lungt. Har faktiskt lektion om 7 timmar. Sova kanske? nja, inte än. Måste hinna med att duscha och fixa håret och allt sånt när jag vaknar också, har ju som sagt servering imorgon också. Gruvar mig, hatar servering. Tycker det är så pinsamt och är rädd att göra fel. Första och enda gången/gångerna jag serverat var under julbordet och då var det ju myyyyyyyycket enklare. Eller ja det borde vara enklare. Dock mycket mer folk, men hallå. En sak är säker och det är att mitt val inte blir servering/bartender utbildningen senare iallafall.

Också vill jag bara berätta att jag är sjukt irriterad! Mobilen jag skulle beställa idag tog ju såklart slut igår.. och inte bara den röda utan den tog slut i alla färger! Hur glad tror ni jag är? Har sålt min mobil som faktiskt var helt okej. Nu bär jag runt på en gammal noika som är knäpp. Stängs av då och då och batteriet är sämst. Så kan få vänta hur länge som helst innan de får in dem igen.. om de nu får in dem igen.

Nej nu ska jag lägga mig, har ju faktiskt skola snart. Kommer aldrig kunna komma upp. Hua. Samma visa varje gång.
                    Godnatt på er iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0