sub

Jag är hungrig, riktigt jävla hungrig. Ha endast ärit två misslyckade pannkakor idag, de var som en enda varm deg. Gott? nä.   Har nyss kikat på lite cobrasnake bilder, fan vad man blir sugen av att bara leva och inte bry sig när man ser dem. Så jävla härligt allt ser ut. Såg även en bild på nån halsskäggig kille där som tröck i sig fetaste macka. Gissa vem som blev ännu mer hungrig? även om det inte såg så frestande ut.

Tänk dig en stooor subway macka, en kall dricka och bara aaaaaah. Min mage skriker.
Okej där ljuger jag, skulle aldrig kunna äta en stor, men lite måste man få överdriva.

Imorgon ska jag fan i mig äta subway och för ikväll får det räcka med fruktsallad. Låter som att jag dietar eller något. Haha. Men du, nu hälsar magen.
                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0