söndag och stugan

Idag drog jag upp till stugan med pappsen. Jag körde. Gick galant, tror faktiskt  det bara var två stycken som dog på vägen! =) haha.. nejdå, men det var faktiskt två stycken på vägen som krockade med en älg. Läskigt, det kunde varit jag?!
Det vart snöstorm efter mindre än halva vägen och det var sjukt halt. Skogsvägen upp till berget var också lägskigt, skotrar hit och dit.

Skulle egentligen ha träffat Emil nu i veckan men vi drog hem så tidigt eftersom det var så kallt där uppe. Brr...
Så han får jag träffa till helgen istället verkar det som, underbart. Sjukt längesedan jag träffade den skiten :)

Alla serier som haft uppehåll har kommit tillbaka idag, as bra. Då har man något att se tills man somnar också.
Skola imorgon som sagt. Jobbigt. En till sak som är bra är att jag vet vad jag ska ha på mig imorgon, så det går liiiite fortare på morgonen iallafall.. Jag som är så duktig på att försova mig.   
 

           Nej nu ska jag lägga mig i badet hade jag tänkt, vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Amanda Persson

du ar bast pa att forsova dig! :)

2009-01-06 @ 22:55:43
URL: http://amndprsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0