Skolgång

Svenskan sov jag över idag, och vi hade ingen datakunskap.. Så vi började kvar i två idag och hade Hotell A. Studie besök på First hotel, ganska intressant endå. Nyrenoverat överallt, snyggt var det. Efter det gick jag med Alexandra en sväng på stan. Vi köpte massa hemmakväll-godis och sen var vi tvungen att rusa till bussen.

Vi gjorde val inför tvåan idag också på mentorstiden, Såklart valde ju jag kök istället för servetris/bertender. Bartender hade säkert varit en kul grej men gillar kök mer, att vara i servitrisen är inte riktigt min grej. Just nu längtar jag bara till att praktiken ska börja och sedan vill jag bara ha sommar, gud vad skönt det skulle vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0