servitrisen

Idag hade jag servering som sagt, gick väll bara bra eftersom det inte var nå mycket folk alls. Fick sluta tidigare också så vi skulle hinna med att kolla på Hedbergskas vårshow, den var faktiskt helt okej. Alla som sjöng var jätte duktiga. Dock lite långtråkig, inte alls lika rolig som för några år sedan.


Jag, står och väntar på att gästerna ska ramla in i resturangen. Haha :p

Alexandra och Alexander

Nån bild Alexandra tagit på vårshowen.



Föresten de här grejerna fick jag idag från oriflame, fast beställde dom redan innan jul. Mascaran är jag osäker på om det är samma som på bilden. Men det är en gummi borste med längre ''strån'' på ena sidan än den andra. Och  min favvo parfym Punk. Luktar så jäkla gott =)

Efter skolan gick vi på stan en sväng också, hade dock inge mer pengar med mig än till grejerna från oriflame. Men hittade lite annat idag på stan som jag måste köpa imorgon. Får se om dom finns kvar imorrn så får ni veta då vad jag kom hem med ;)

Nu är klockan 02.00 och jag måste verkligen sova. Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0