Nyårsafton - bilder


Middag hos Hanna med tjejerna, sitter och väntar på att potatisgratängen skulle bli klar.
 Ingen som var pepp, utan bara magen som kurrade för oss alla.


Hanna och jag.

Singstar.

Vandrade vidare till Anton ett tag, massor med folk där.

Johan och jag,
dock lite dålgit att han blundar på nästan alla bilder.

Timmy och jag, fast han känner jag inte riktigt. :p hah

Tänkte pussa lite på Malin lagomt till tolvslaget men den skitungen har fullt upp med att röka.
Unge sluta rök!


Anton och jag skålar med champagnen också ganska lagomt till tolvslaget.
Festligt.

Kommentarer
Postat av: MAAEEEE

du gillar att jag röker :DDDDD

2009-01-02 @ 05:09:40
Postat av: Amanda Persson

Sot du var pa bilden med Johan

2009-01-04 @ 19:58:21
URL: http://amndprsn.blogg.se/
Postat av: Jessica Hallén

Hah tack amanda! :)

2009-01-04 @ 22:25:02
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0